خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/26 - 18:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی پور تاکید کرد

تلاش برای راه اندازی هرچه بهتر مرکز رشد گچساران

نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به وضعیت مرکز رشد گچساران گفت: در کنار دیگر مسئولان ایستاده ایم و من نیز از محل مسئولیت های اجتماعی نفت و دیگر ظرفیت های قانونی برای راه اندازی هر چه بهتر این مرکز کمک خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر حسینی‌پور در حاشیه بازدید از مرکز رشد این شهرستان اظهار کرد: دولت برای راه اندازی پارک ها هزینه می‌کند تا بتوانند بخش خصوصی، مردمی و نخبگان جامعه در حوزه  فناوری ورود پیداکنند.



 وی بیان کرد: سال گذشته ۲۵ هزار میلیارد تومان در این خصوص مجلس تصویب کرده بود.



نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۲ این میزان به ۳۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.



 حسینی‌پور عنوان کرد: سیاست دولت و مجلس این است که زیرساخت ها فراهم شود یعنی دولت راه انداز باشد، زیرساخت‌ها آماده شود که جوانان و نخبگان ما در حوزه پارک فناوری و این حوزه تخصصی ورود پیدا کنند و دولت نیز دست آنها را بگیرد.



وی گفت: با این اقدام این صنعت رشد پیدا خواهد کرد با وجود این که دنیا بر روی این صنعت هزینه های گزافی را انجام می‌دهد اما نتوانسته‌ایم آن طور که شاید و باید به این وظیفه عمل کنیم.



 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید می‌رود در لایحه ۱۴۰۲ آنگونه که شاید و باید بتوانیم به این وظیفه عمل کنیم.



 حسینی پور با اشاره به وضعیت مرکز رشد گچساران بیان کرد: در کنار دیگر مسئولان ایستاده ایم و من نیز از محل مسئولیت های اجتماعی نفت و دیگر ظرفیت های قانونی برای راه اندازی هر چه بهتر این مرکز کمک خواهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361786
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار